Denna dag för exakt ett år sedan



Då såg vi ut så här och det var verkligen inte sådan här hetta den 11e juli för ett år sedan. På den här bilden ser man verkligen hur lika Lija och Will är. Jag tycker inte att dom är så lika annars men det är som vanligt svårt att se själv.

Tyvärr har jag inga bilder från varken igår eller idag men vi har bara latat oss på olika stränder tillsammans med ett gäng sköna människor.

Jag är så otroligt glad för att vi investerade i en ac i våras. Sovrummet håller 17-18 grader och barnen sover lika bra som vanligt där. På nedervåningen är det väl en 30 grader i skrivande stund. Det måste vara sommarens hittills hetaste dag?!

Men jag klagar inte, vi har semester och har möjlighet att göra roliga saker och att svalka oss på stranden. Däremot hade jag nog inte varit lika positivt inställd till denna värme ifall jag hade varit själv hemma med båda barnen i hettan...

Lija är ett otroligt badmonster, helt orädd för vatten och man märker verkligen att hon har vattenvana. Det är nog mycket babysimmets förtjänst.
Hon sprattlar och "simmar", hoppar ifrån bryggorna uyan att tveka och njuter i fulla drag.

Nej det går verkligen inte att sitta med en laptop i knäet i denna värme. Lovar att ta med mig kameran på våra strapatser imorgon.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad fina ni är på den bilden :)Där kan man se likhet ja. Men Will är verkligen lik dig i övrigt :)

2010-07-12 @ 08:25:55
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Eva

Ni är så underbart fina =)!

2010-07-12 @ 13:38:08
URL: http://evokenivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0