Married with Merrel



Ja jag vet inte riktigt vad som händer men Lija växer något helt otroligt. I maj hade hon storlek 22 på skor och nu har hon 24! Så både hennes Crocs och Kavatsandaler är redan för små och får bli arvegods till Will.

Vi hade tänkt köpa ett par nya Crocs till henne eftersom att hon älskar dom men det visade sig inte vara särskilt lätt. Så sprang vi på dessa sandaler från Merrel . De satt perfekt och hon är lika förtjust i dessa som i sina Crocs så så fick det bli.

Jag har själv ett par vandrarkängor ifrån just Merrel som är kända för sina bekväma skor så valet var enkelt. Härligt med ett enda stort kardborreband med. Funktion och design i ett = jag gillar!



Här visar hon glatt upp sitt nya armband också som vi har varsitt likadant. Hon är så himla girly, hon älskar armband och halsband. Vill ha läppstift när jag har de, gör likadant som hon ser att jag gör. Tvättar sig i ansiktet, ska ha en bomullsrondell med ansiktsvatten och smörjer in sig. På hennes bomullsrondell har jag bara vatten och det är hon nöjd med. Så hon gör samma procedur som mig på morgonen. Sötaste Lija!

Idag när vi var i ett centrum så skulle N och Lija köpa mjukglass. Expediten tyckte att Lija var sååå söt så hon bjöd henne på glassen. Gulligt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0