Premiärklipp



Idag satt Lija i frisörstolen för första gången i sitt liv. Hon var duktig och satt helt blixtstilla och tyckte det var hur spännande som helst. Det hjälpte nog lite att jag satt i stolen bredvid och gjorde samma sak som hon plus att Will tittade på. Ja för Will ska titta på ALLT hon håller på med.
Äter hon så ska hon visa honom närgående ( läs tallriken rätt upp i ansiktet ) vad hon äter, hon visar honom allt hon leker med, vad hon har på sig för tröja, att hon har tänder, att hon har fått ny blöja med mera med mera. "Titta Will" Säger hon hela tiden, så gulligt att hon vill göra honom delaktig och han är så nöjd med uppmärksamheten.

Igår åt hon ur en kesoburk och rätt vad det var så satt Will där i sin gåstol med händerna i burken. Då hade hon visat honom den och han hade snabbt roffat åt sig den. Han är snabb nu och greppar allt som kommer i hans väg. Lija tycker att det är hur kul som helst att han är mer med.

Efter frisörbesöket blev det bad på söder igen, jag skulle nog kunna bo där tror jag...

På torsdag bär det av till Kolmården med Maritha med familj. Hotellnatt, god mat och massa bus. Lija längtar redan när vi berättar för henne om djurparken. Det kommer att bli succè tror jag!



Matar ankor i underbara Tanto.


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Jasså? :) Vi var på den i Barkarby, ni då?

2010-07-29 @ 09:45:21
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0