Ses imorrn Mård!



Lija och jag i linbanan på Kolmården för ett år sedan. Nämen se där, jag ammade då också puh;)

Imorrn bitti,
arla morgon, sticker vi iväg. Vi fick lite bråttom att skaffa kattvakt då våra givna kattvakter farmor och farfar och Tilda hastigt pep iväg till Rhodos. Mormor ställde iallafall upp mer än gärna.
Tack Mormor!

Kul ska det bli, och mysigt att bo på hotell. Sedan vidare till Anki med familj i Linköping. De har sommarstuga strax utanför Ljungsbro där vi ska bo - kanon! Längtar efter att träffa Anki och sitta och surra och att träffa Cindra! Mys och härligt med vänner.



Lik Lille Brossa eller vad säger ni???


Kommentarer
Postat av: Annelie

Evigheter sen jag kommenterade, men läser varje dag! Hoppas ni får en härlig dag på Kolmården! Kul att ni ska mot mina hemtrakter, dvs Linköping!

2010-07-29 @ 08:38:29
Postat av: Annika

Ja lik brossan :) Ska bli kul å träffa er!!

2010-07-29 @ 18:40:25
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0