Will fyra månader



Ja idag blir den här lille killen fyra månader. Otroligt vad tiden går och speciellt med andra barnet.

Vi börjar kunna se en person i den lilla krabaten nu. Han är väldigt, väldigt glad och lycklig. Han skrattar jämt och är mycket mer sprattlig och aktiv än vad Lija var. Det tror jag i och för sig beror på att han är lättare än vad hon var. Hon var en riktig klump som liten hon.

Han sitter nästan utan stöd nu, inte långa stunder men det artar sig. Han älskar att bada, han är helt orädd och sprattlar och plaskar som tokig.
Det bästa han vet är när jag sjunger för honom, samma sång som jag alltid sjunger/sjöng för Lija - "Du är så fin och jag tycker om dig". Idas sommarvisa är också en av favoriterna.

Han går nu med sin gåstol, ropar vi på honom så kämpar han på och tar sig fram till oss. Han gurglar, jollrar och pratar mest hela tiden.

Ja han är helt underbar och fantastiskt mysig och gosig. Vilka underbara barn vi har - mirakel gånger två!



Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att han gillar och bada, Jolene verkligen HATAR att bada och duscha allt med vatten på sig så gallskriker hon:P..men de ger sej väl med tiden, Janina e ju helt annorlunga hon älskar ju vatten. Jolene kanske har fått rickards badkruke gener:P..hihi..

2010-07-04 @ 09:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0