Ett handtag blir inte ett famntag ibland



Jag måste ju kommentera "dregglisen" hon har runt halsen. Lillebror har ofta en sådan och så fort han får något så säger hon "Ja vill ha" så då ska hon också ha napp, dregglis eller vad det nu är.

Åtminstone inte om man ser ut så här om tassarna. Lija hjälper pappa att lägga kol i grillen när han ska förbereda inför morgondagen. Hon gillar inte att bli smutsig om händerna som ni kanske ser.

Imorgon väntar förmodligen en magisk midsommar på oss så det är nog bäst att jag släpper alla to dos för denna gång och entrar kudden istället. Jag ska bara tvätta håret med världens bästa silverschampo ( Matrix So Silver ) innan jag lägger mig.

Lija har förresten en så himla perfekt outfit tills imorgon, bara vädret vill oss väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0