Firande



Åker karusell på nationaldagen.

Wills öroninflammation
och antibiotikakur är över. Lija är fortfarande lite snorig men inte värre än så. Inatt sov hon för övrigt från klockan 20 till 08 morgonen därpå. Jag kan inte minnas när det hände sist om det överhuvudtaget hänt? Gött iallafall för trötta småbarnsföräldrar. Det räcker med en liten som mumsar på natten.

Nationaldagen firades med lite karuseller för Lija. Det blev bara en liten stund för hon var inte helt hundra.

Idag var det sommaravslutning med öppna förskolan. Ingredienser såsom fiskedamm, Idas sommarvisa, fika i gröngräset förgyllde vår dag. Jag fick en hel del sommarkänslor och tänkte tillbaka på alla skolavslutningar man varit med om. MYS!

Tre veckor kvar till semester - nedräkningen har börjat.











Lija i parken på avslutningen idag. Jag sa till henne att posa som man gör när någon tar kort och då blev resultatet detta.



Fika i det gröna och glass i stora lass. Fröknarna hade varit så omtänksamma och ordnat med glutenfritt fika till en person. Det värmde.







Hela gänget samlat under träden och fikar. Mysigt, tyvärr kunde jag inte fota då jag satt med två små i knäet just då.







Finaste Saga fastnade på bild.











Fiskedammen.



En blå skäldpadda fiskade Lija upp.



Tjuvkikar.



På språng.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0