Grattis Mormor på födelsedagen!



Grattis mormor på din födelsedag! Nästa år blir det stooooor fest;)

Kidsen har badat i poolen på balkongen här på förmiddagen. Will är helt badtokig och när han ser att Lija plaskar så fäktar han och stampar och ska absolut i.

Nu vilar båda två efter en hamburgerlunch och vaniljglass till efterrätt. N och jag dricker kaffe och latar oss i soffan. Lija och jag ska gå ut och cykla så fort hon vaknar har jag lovat. Då går det bra att vila när man lovar att det ska hända något spännande efteråt. Innan hon lägger sig på kvällen så vill hon också att vi ska berätta vad som händer dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vilka otroligt söta barn du har =)

2010-06-28 @ 22:32:38
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka söta barn. :-)

2010-06-29 @ 07:37:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0