Host host



Krasslig skrutt kikar på tv i sin säng.

Ja som rubriken lyder låter det här hemma hos oss för tillfället. Vi hostar och snorar alla fyra, suck. Så det har varit fortsatta inomhusaktiviter hela helgen.

Igår gick det väl an när det var prinsessbröllop på tv hela dagen och natten. Så fint det var också, när Daniel höll sitt tal så kunde jag knappt hålla tårarna inne. Viktorias klänning var helt fab och matchade Daniel perfekt. En alldeles för arbetad klänning hade inte matchat honom tycker jag. Nej denna med båtringning alà 50 - tal och det otroliga släpet var så snyggt som det bara kan bli.

Nej nu hoppas jag bara att vi blir friska till midsommar då det väntas värmebölja har jag hört talas om...



Somrig, glutenfri och laktosfri jordgubbstårta bröllopsdagen till ära.



Lija gav den toppbetyg!



Wills nya kompis sälen som även var Lijas favvo. Så kul nu när han håller i saker och utforskar dom. Nappen stoppar han in och ut hela tiden.






Lija älskar att leka med tåget och titta när det far runt. Sådant man får pyssla med när man är sjukling.



Mysstund i soffan.







Tokeri!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå gott med jordgubbstårta.

2010-06-22 @ 10:40:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0