Perfekt pysseldag





N och Lija
är ute i regnet och busar medans Will och jag myser inne och pysslar.
Idag kom äntligen bokstavsvimplarna upp på dörren till lekrummet. Nu måste jag bara beställa ett Will också, han fanns ju inte när jag köpte dessa. Tror att hans får gå i grönt.

Regnigt och ruskigt men det är mysigt att bara vara inne också. Lija tycker det är hur kul som helst med regn och vatten så då är det bra att pappa är hemma och kan valla henne.

Nu ska jag snegla lite på fotbollen, Will somnade precis så det blir nog så att jag lägger mig lite på soffkanten.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

snyggt!

sv; ne jag gillar inte paraplyvagnar egentligen men maclarens är helt klart de snyggaste.

2010-06-13 @ 15:01:40
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Zandra

Å de vart jättefint med vimplarna på dörren, super sött :-)

Tack för gratulationen, ja de är så spännande och lite läskigt nu hihi.

Ha en skön kväll!

2010-06-13 @ 17:47:13
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0