Regnig fredag



Regnet öste ner imorse när vi bestämde dejt med Camilla och grabbarna. Så vi beslutade oss för ett besök på bibblan och en sväng till klätterställningen i centrum istället. Efter det gick vi till kinarestaurangen och käkade fredagsbuffè.
Våra småpluttar sov nästan hela lunchen, de stora skötte sig hyfsat och vi fick mat i magen och en trevlig pratstund. Det roligaste, ja jag kan inte låta bli och skratta Camilla, var när Wincent rymde från bordet för typ femte gången. I bara strumpor kutade han ut i vattenpölarna och så Camilla efter med Lennox på armen. Lijaså busig. bara tittar på han med stora ögon och tycker att han är Men han är väldigt charmig den där lille, långe mannen också. Idag när Lija och jag kom till klätterställningen så kommer han springande och ropar Lija Lija. Sött!



Lija är hopplös att få med på bild nu för tiden. Full fart! Will uppskattar babygymmet mer och mer för var dag. Lija med tydligen;) Men på golvet kan jag inte ha honom eftersom att hon inte kan låta bli honom då, i soffan är lite risky för han snurrar ju från mage till rygg hela tiden. Så han får gymma när jag har uppsikt.



Lija gillar också att vara en "liten" bebis emellanåt.







Camillas och min tallrik kan förklaras med en mening - ammande mammor;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0