Tröööött



Lija med världens bästa barnkatt Mojjen. Fast det här är en väldigt ovanlig syn för oftast så jagar hon dom, drar dom i svansen med mera. Hon vaktar på dom hela tiden och säger NEJ NEJ åt dom vad dom än gör emellanåt.

Supertrött, hängig och med en begynnande förkylning jag med i halsen. Suck, ska denna förkylningskarusell aldrig ta slut? Jaja, nu är det nya tag som gäller imorgon och fredag är det ju lyckligtvis.

Will somnade först nu!! Det har aldrig hänt i hans knappt fyra månder långa liv. Men han hostar nu han med och känns inte helt hundra. Så man förstår ju att han inte vill sova men tålamodet sätts på prov vill jag lova. Speciellt när man inte är på topp själv och det är slutet på veckan.
Tack och lov att jag har en man som har ett otroligt tålamod och knappt verkar kunna bli irriterad. Det är guld värt vill jag lova.

Lija hostar fortfarande massor och är allmänt trött. Fast det verkar gå åt rätt håll.

Idag kom mina efterlängtade Hasbeens, skriver mer om det imorgon för nu måste jag ladda med sömn inför en eventuell knasnatt. N var uppe med Lija inatt som bara hostade och hostade så vi behöver sova allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0