Duktiga Lija



Lija ritade igår förmiddag. Till slut spårade det ur och hela hennes bord blev målat...

Duktiga Lija har sovit i sin stora, nya säng hela natten! Så idag är vi två väldigt stolta föräldrar. Hon sov dessutom hela natten utan problem.
Hon har ju alltid sovit bredvid mig så därför var detta ett extra stort steg för oss. Jag trodde nog att det skulle bli mer protester än vad det blev men det tog bara cirka 20 minuter att natta henne i sin säng. Hon sov även där under sin eftermiddagslur igår.
Jag saknar henne bredvid mig om natten men det är ett nödvändigt steg för henne eftersom hon är så bunden vid mig.

Igår flyttade vi upp vårat sovrum som vi tillfälligt haft på nedervåningen då det har varit mest praktiskt. Så vi pysslade och donade precis hela dagen igår. Rummet här nere bredvid vardagsrummet ska bli lekrum med leksaker, rutschkana och kuddhav. Det blir nog mysigt och skönt att ha någonstans att göra av alla leksaker som ligger överallt.
På övervåningen är det vårat sovrum samt Lijas rum vägg i vägg. Hennes rum ska vi fortsätta piffa idag. För snart kan hon nog flytta in där hoppas vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0