Lijas nya stooora säng



Jag ligger verkligen efter nu med bloggandet, jag har ju inte hunnit visa Lijas nya säng som vi köpte för ett tag sedan. Tur att jag har giltiga skäl till min bloggfrånvaro.

Sängen kommer ifrån IKEA och jag tycker att den är helt underbar. Lija gillade den med från början och skulle prompt ligga där. Nu i och med Wills ankomst så har hon blivit mer mammig och vi har inte velat att det ska bli för mycket nytt och förändringar för henne så än så länge sover hon inte i den. Så jag sover med en liten guldklimp på varje sida i sängen, sämre kan man ha det.

Jag har bäddat med det fina molnpåslakanet och överst på önskelistan står ett likadant till Will fast i grått. Vi köpte en "riktig" lite dyrare madrass till istället för en skumgummimadrass. Tanken är ju att hon ska kunna ha sängen några år och hon blir ju tyngre och behöver en riktig madrass så småningom.





By night. Stjärnan valde Lija själv på IKEA, hon vägrade släppa den när hon väl hade hittat den. Hon är helt galen i stjärnor sedan i julas när vi hade adventsstjärnor i fönstren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0