Mammapresent





Innan Will föddes så blev Hunterstövlarna äntligen mina, som jag har suktat efter dessa. Så fort jag har tänkt köpa dom så har de varit helt slutsålda och omöjliga att få tag i.
Jag valde mellan bruna eller svarta men till slut föll valet på ett par svarta. Jag köper alltid bruna stövlar annars så nu bröt jag mönstret för en gångs skull.

Jag har redan hunnit använda dessa massor i slasket som råder just nu och jag är verkligen mer än nöjd. Gummistövlar är ju annars väldigt obekväma att gå längre sträckor i men Hunter fungerar verkligen att till och med gå långpromenader i. De är handgjorda och fotriktiga, de är dessutom smala i foten och inte så där breda som gummistövlar brukar vara så de sitter helt perfekt.

Dom kommer fylla sin funktion utmärkt i vårslaskiga lekparker och på promenader.

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh så fina! Blir allt lite avis ;)

2010-03-18 @ 16:02:54
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0