Morgonbestyr



Lija gungar Will i babysittern, han tror nog att han har hamnat på tivoli när hon sätter fart på stolen. Hon testar den gärna själv också med hans napp i munnen.

Att starta upp verksamheten på morgonen här hemma tar numera sin lilla tid och ungefär nu, lagom till lunch, är hela familjen nästan färdiga.

Lija kör runt med sin potta,(hon har precis strimlat sönder en hel toarulle och slängt i toastolen) Will sover i sitt babygym och vi försöker hitta på något kul för dagen. Planerna är nog att åka till Lijas och Wills mormor på landet och hälsa på. Morbröderna i Sala ska nog också få sig ett besök.

Igår blev Will hela tre veckor också, tiden går så himla fort. Tänk att han redan har varit hos oss i snart en månad!!
Han firade sin treveckorsdag med att ge mamma det underbaraste leendet i världen. Första svarsleendet för jag nu till anteckningarna. Vad underbara våra barn är och så ofantligt mycket vi älskar er!



Ser ni Will bland alla pingviner?



Nyvaken Lija som käkar banan och tittar när pappa monterar en ny loftsäng i det kombinerade gäst/lekrummet.



Förmodligen blir jag kölhalad av N för denna bild men det får han bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej!! Jo är nöjd med vagnen, fast det finns vissa saker jag önskar att det skulle finnas på den å så men man får kankse hitta lösingar själv...men min sambo ville inte ha en bred vagn å då var väl denna det bästa alternativet eftersom jag kan ha den som enkelvagn hela tiden, speciellt när WIlmer inte alltid vill sitta å när han e trött så finns ändå valmöjligheten att kunna vila....är ni fortfarande nöjda med eran vagn?

Kram

2010-03-26 @ 21:23:01
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0