Roadtrip





Lija hittade morbror Eriks pokermarker som höll henne sysselsatt bra länge.

Igår blev det en liten roadtrip till "landet" för att hälsa på Lija och Wills mormor. Hon har en stor rotweiler som Lija var mycket intresserad av. Hon har inte träffat så många hundar så det var jättekul för henne. Hon matade honom och tyckte att han hade stor näsa, haha knasfian vår. Mormor och Lija läste böcker medans Will sov i mormors famn.

Efter att vi hade andats tillräckligt med lantluft så åkte vi vidare till Sala för att träffa Lijas morbröder. Vi käkade och umgicks och klockan var redan nio när vi väl var hemma. Lija somnade gott trots att hon sov en och en halv timme i bilen.

Idag har inte varit någon toppendag, stackars Will har haft magknip hela dagen och bara nöjt sig med att bli buren och gungad/vaggad. N var tvungen att stanna hemma för det hade blivit kämpigt ensam. Natten som var var inget vidare heller, vi somnade omkring tre och upp vid sex så idag har vi varit ganska möra.
Jag kan inte härröra magproblemen till något jag ätit heller för jag är väldigt noga med att undvika allt som kan orsaka det. Jaja, det kan vara tillfälligt också. Jag är inte sååå sugen på ett till kolikbarn...

N och jag har vuxenmys och planerar vår sommarsemester. Vi brukar ju åka till Gotland men i sommar är vi lite sugna på att hyra stuga på Öland. Där finns ju Ölands djurpark med vattenland och det kan nog vara något för Lija som är tokig i djur.



Will på väg.



Morbror Simon och Will.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0