Äntligen kväller



Först nu, jag törs knappt titta efter vad klockan är, har vi satt oss ner i soffan för att njuta lite vuxentid. Vissa kvällar går det verkligen i ett och det är knappt så att man får ihop det.

Förmiddagen spenderade vi i parken med Camilla och hennes pojkar. Tyvärr så var det så rått och kallt ute så både mina tår och fingrar var stelfrusna så jag knappt kunde röra dom när vi kom hem. Lija däremot var inte ett dugg kall mycket tack vare rätt sorts kläder, vilket inte jag hade...

I fredags var jag på ett sedan länge efterlängtat frisörbesök. Jag hade en tid bokad samma dag som Will föddes, just för att jag visste att det skulle bli klurigt sedan under amningsperioden. Men den dagen gick jag ju såklart inte dit och innan i fredags så var det nog åtta nio månader sedan jag slingade håret.

Farmor var så himla snäll och modig och passade båda guldklumparna samtidigt. Inte alla som skulle ta en ett och ett halvtåring och en ammandes tvåmånaders bebis på en och samma gång. Det är jag väldigt tacksam för.
Jag lägger inte tid på att sminka mig om morgonen utan tycker det är viktigare att vi kommer ut i tid eller så lägger jag den tiden på barnen. Men jag tycker det är viktigt att se fräsch ut och håret gör mycket när man känner sig dassig i övrigt så det var verkligen guld värt att få till det!

Nu ska jag ägna min man lite tid och imorgon blir det korvgrillning i parken med öppna förskolan. Imorgon är jag också förberedd på eventuella sviter av Lijas sprutor. Om hon skulle få biverkningar så skulle de komma en till två veckor efteråt så vi får se...



Så här trött var Lija efter att ha varit och tittat på hästar och gungat med farmor i fredags.





Finaste Will.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0