En gång i tiden sa jag ALDRIG...



... att ett par foppatofflor kommer innanför min dörr. Men det var innan jag fick barn. Detta måste vara de ultimata sommarskorna för små barnfossingar. Åtminstone hemma på balkongen när det utförs vattenlek där till exempel, för jag är väldigt tveksam till att hon får ha dom på så många andra ställen än just hemma.

Lija älskar dom, de är lätta och sköna på foten samt svala. Så är dom ju faktiskt lite fulsöta också med katten Jansson på, det får jag väl lov att erkänna.
Finns på Lindex för 129:- pix.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Såna sa jag också aldrig till först ;) Men i hallen pryder nu ett par rosa foppatofflor som hon valde ut själv haha, men superlätta och praktiska så jag är glad att jag tagit mitt förnuft till fånga.

2010-05-20 @ 07:20:30
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha..tycker det är sött med små foppatofflor jag. Köpte ett par till Cindra i Växjö sist. Perfekt att hoppa i vid stugan :) Skulle fan vilja ha ett par själv med! Tycker nog du med ska skaffa dig ett par jycken ;)

2010-05-20 @ 07:35:50
URL: http://mrsbelestam.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja

Meja har likadana, hon är helt kär i sina och ville inte lämna Lindex utan dom :)

2010-05-20 @ 08:56:09
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mahlin

Jag sa samma sak.

ALDRIG foppatofflor! Ända fram till förra sommaren då jag faktiskt insåg att det är synd om mina barn när jag är så jävla töntig. Barnen älskar ju de tofflorna så jag hade liksom inga argument för att inte köpa såna. Har lärt mig att gilla dem och tycker också att de är lite fulsöta.

Sa även: ALDRIG tröjor med stora fula tryck!

Där har jag också fått ge med mig. Kidsen älskar ju Star Wars och nu är det nästan bara såna tröjor.

Det känns inte riktigt rätt, men mammahjärtat blöder när man ser hur glada de blir av att få välja själva.

Antar att man får vika sig, smaken är ju som baken :-)

2010-05-20 @ 13:29:22
URL: http://detharligalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0