Långhelg



Uuusch - sand på handen...

Gårdagen startade knasigt när Lija blev jättedålig i lekparken. Allt var som vanligt fram tills hon satte sig och gungade en stund. Hon blev alldeles vit i ansiktet och ögonen rullade på henne och hon höll på att svimma. Jag tog ur henne och hon kunde inte stå på benen. Hon såg yr och illamående ut. Försökte få henne att dricka men hon ville bara ner i vagnen. Hon somnade så fort jag la ner henne.

Jag gick och köpte glass ( favoriten Piggelin som vi jämt fösöker ha i frysen till sådana här händelllser ) till henne och väl hemma så var hon som vanligt igen. Hon hade i och för sig feber hela eftermiddagen men hon var som vanligt när hon har feber - inte påverkad av den.
Antingen var det biverkningar av vaccinationen som hon fick för åtta dagar sedan eller så fick hon värmeslag och blev yr utav att gunga. För igår hade vi sommarväder här - underbart!

Idag är hon pigg och glad och tjatar på oss att hon vill gå ut så vi ska väl göra lilla fröken till lags och pallra oss ut ett tag.

N kom hem vid lunch igår och nu är det långhelg!





Hon gör precis allt som jag gör. Här försöker hon se viktig ut när hon knapprar på datorn.


Kommentarer
Postat av: Therese

sötisen ni får akta er från gungan idag då. Datorer är kul Viggo sitter och slår på våran här hemma. Tur att man har extra hemförsäkring :) Hoppas ni får en fin dag!

2010-05-13 @ 12:43:35
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0