Lekparksvänliga kläder





På inköpslistan till Lija stod lekparksvänliga kläder och det hittade jag. Shorts som går att vika upp och ner och som samtidigt är snygga. Sött blommigt foder som mjukade upp cargokänslan och gjorde dom tjejiga. Allt till Lija kommer fråm HM.



Den där Hello Kitty kissen kommer jag inte undan längre. Lija älskar henne och mammahjärtat tar vid hos mig. Klart hon ska ha Hello Kitty på ALLT...
Två toppar och ett par jeansleggings.



Marinblå/vit prickig top från HM, jag är lika svag för prickigt som för randigt, och en turkos top från ZARA som N shoppade. Blått gör sig väldigt fint till hennes blå ögon och nu när hon ser mer ut som en tjej så kan hon ha blått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0