Bättre Mors Dag kan man inte önska sig



Min andra Mors Dag tillbringades på Skansen. Perfekt väder, bästa sällskapet = en helt underbar dag. Lija var helt crazy och hade the time of her life tror jag. Allt var så spännande och roligt och hon skrek av glädje flera gånger. Det var så kul att hon äntligen fick se alla djuren som vi jämt pratar om. När vi kom hem så tittade vi på alla kort vi tog och hon skrattade som tokig och berättade för oss att det var en gris och en älg och så vidare. Så mycket nya ord lärde hon sig på kuppen.

Lille Brossa ( Will )
sov inte alls mycket under dagen utan han var så nöjd med att åka framåtvänd i selen och spana. Jag kan lova att båda somnade gott ikväll.

Idag, på självaste Mors Dag, kom äntligen bästa Idas lilla dotter till världen. Lång väntan, 15 dagar över tiden och nu är hon äntligen här. Åh vad man gläds åt sådant sedan man blev mamma, jag fällde till och med en tår. Ja man kan ju glädjas annars med såklart men man vet ju hur underbart det är när man själv gått igenom det. En förlossning är så otroligt speciell och häftig. Nu sitter jag bara och väntar på en bild på lilla tjejjan.
GRATTIS min Ida<3

















Lija är tokig i sälar och var på väg att klättra in till denna men så gav han ifrån sig ett bööööööhh och då blev hon livrädd och kramade pappa hårt.



Pappa och Lija åker bil. Svårt att fota i farten men ganska fort gick dom och Lija var inte ett dugg rädd när det knyckte till i kurvorna. Hon är modig vår lilla tjej.






Kommentarer
Postat av: Jela - Mamma till en prins

Tack snälla :) Vilken söt son ni fått! :)

2010-05-31 @ 18:25:05
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Ida

Tackar, ja tänk vilken fin morsdagspresent jag fick!!! Vad underbart det är att bli mamma:)

Kram på er<3

2010-06-19 @ 10:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0