Solbränna



Urmysig dag i parken när öppna förskolan ställde till med korvgrillning. Det var hur mycket folk som helst och strålande solsken. Vi lyckades bränna oss på näsorna så imorgon är det jag som hänger på låset till droghandeln och införskaffar spf.

Här hemma har vi haft barnfritt sedan klockan åtta. Rekord eller något tror jag, vågar fortfarande inte hoppas på att det är sant men det verkar så.
N kör nattning utav Will på kvällarna och då blir det inte somna vaggandes i famnen som jag gör utan han trixar så att han ska lära sig att somna själv. Vi tänkte jobba på att inte göra samma misstag igen...
Men som sagt det får han pyssla med för jag har knappt tålamod och ork till det efter en heldag med dom.

Nu ska vi kolla något avsnitt Pacific och sedan sussa så att det blir fredag imorgon - hurra för klämdagar!



Skalkläder är verkligen det bästa man kan ha i lekparken. Så skönt att hon slipper ha flera lager med bylsiga kläder, hon kan röra sig obehindrat plus att det står emot både väta och vind samt värmer.





Lija skulle inte sitta vid bordet med dom andra utan hon skulle minsann mysa ner sig i vagnen bredvis lillebror.



Här testar hon det sociala spelet och bjuder en liten kille på sitt korvbröd för att i nästa sekund säga nej nej nej och rycka undan det framför näsan på honom. Det är ju kul att se vad som händer om man bjuder.



Lija med sin polare Wincent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0