Älskade älskade Lija 2 år



Finaste tjejen på denna jord fyllde i fredags hela två år. Det kan bara beskrivas som sanslöst overkligt. Vilken tur vi hade att just DU kom till oss.
Jag var riktigt sentimental hela helgen om jag ska vara ärlig. Will har dessutom varit riktigt sjuk så det har spätts på ännu mer. Men nu i efterhand så känns allt så sjukt bra och lyckat.

Klassiskt kalas i fredags och sedan disco i lokalen här vid oss med vänner i lördags. Så jäkla bra blev de! Filmvisning med myshörna och projektor, snälla vänner och grannar kom med lyktor och discokula, bästa Millan med sina underbara systrar bakade och donade. Ja det var bara så bra som det kan bli. Awesome! Och så alla bästa gäster på det med fina presenter. Ja nu vet vi vad vi har att leva upp till känns det som;)

Jag orkar verkligen inte skriva mer ikväll, tre hektiska dagar med underbara vänner, finaste familjen i hela världen tar verkligen på krafterna. Jag fortsätter vid tillfälle...



Lija var noga med att Will skulle få se hennes paket på morgonen. Hon fick ett stort som låg i sängen direkt när hon vaknade och resten hade vi lagt i hennes lekrum som hon fick upptäcka.



Pappa och Lija meckar tårta.



Lija hjälper till med tårtan och imiterar apan med armarna som ni ser. Succè.



Gillar man apan så är det klart man ska ha en aptårta!



Jag ändrade mig från att bara göra rosa paket till vita och silvriga, blev bra tycker jag:)



Pappa och Lija leker med Barbapusslet. Pysseltjejen nummer ett.

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Underbar tårta! Vart har du köpt tårtbilden ifrån?

2010-11-08 @ 09:51:24
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken underbart fin tårta ni hade! Viggo fyller ju 23 nov så de är nästan lika gamla :) ang ugg´s så håller jag med där det inte är skottat/plogat är det jobbigt att gå med dem. Hoppas helgen börjat bra för er!

2010-12-04 @ 09:02:36
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0