Busspremiär



Det har ju funkat sisådär med att ladda upp bilder för mig den senaste tiden och då tappade jag sugen litegrann när det inte flöt. Så här kommer lite "gamla" bilder. För cirka två veckor sedan blev det busspremiär, syskonvagnen gick på utan problem och Lija tyckte det var hur kul som helst.
Turen gick "ända" bort till öppna förskolan på Kyrkcentrum. Det är inte alls långt dit men det var en morgon när det hade snöat och frusit på för första gången så vi kom inte uppför backen med vagnen dit så det fick bli bussen till Lijas stora glädje.

Will somnade på bussen och fortsatte sova utanför en liten stund så Lija och jag kunde mysa tillsammans.



Imorgon kväll blir det mamalyx på hög nivå då jag och Camilla ska göra Stockholm och gå på Mamagalan på Berns. Kanske är det någon av er läsare som ska dit???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0