Cirkus Astrakan



Knasiga unge som ska klättra och greja, som en apa som hon säger.



Hjälper mamma dekorera hyacinterna.



Nygaddad och så ett plåster då som är grejen just nu...



Första ljuset tändes i söndags, det fick bli den klassiska staken i år och Lija hjälpte till med mossa och svampar.



Nyinförskaffad dubbelpulka så lillebrossa får plats med.



Sökt land och rike runt - äntligen hamnade den hos Lija. Rosa overall från MOLO. Suverän passform o funktion. SÅ nöjd.



Will är som vanligt igen och vardagen flyter för första gången på många månader. Från att ha burit ett barn konstant samtidigt som jag utfört alla andra vardagliga sysslor har slitit men verkar nu ha vänt. Tack. Inget mer om det,det behövs inte och jag orkar inte vara negativ.

I dag har vi gått och väntat på Wills glutenprover, ingen som ringt idag så det bådar gott då de skulle ringa OM proverna visade något. Imorgon ringer jag hursom, varför gå och undra.

Lijas klappkalender är så gott som klar, klapparna i övrigt också, så glad att jag tog tag i det i tid.

Mycket positivt som händer nu, inget jag går in på i detalj här, våra närmaste vet iallafall och så småningom delar jag med mig här med. Tack för att ni finns, ni vet vilka ni är!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Vem är det som var apan sa du på Cirkus astrakan? ;)

2010-12-17 @ 11:47:40
URL: http://magnus.pingbull.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0