Mama Galan 2010



Moi och coola Josefin Crafoord.

Jag måste börja i någon ände med mitt värdelösa bloggande den senaste tiden så jag tar de trevliga händelserna först.

I söndags var Camilla och jag på årets Mama gala på Berns i Stockholm. Det blev en otroligt lyckad helkväll med goda drycker, mingel, kändisar och det i det bästa sällskapet. Magiskt!

Detta får nog bli en tradition kom vi fram till. Det var så otroligt roligt OCH nervöst att sticka iväg på egen hand med handväska, inte skötväska, piffad och pirrig. Vi körde fjortis och drack Smirnoff Ice på pendeln in till stan.

Alltså, det är över två år sedan, ja tre år sedan, jag körde en festkväll på egen hand och även om det var segt dagen efter så var det så värt det. Jag känner verkligen hur kroppen fylldes med energi igen och lycka. Härligt!

Mindre härligt var det att komma hem och mötas av magsjuka barn....Återkommer till det.



Annika Lantz var konferencier.



Marcus Birro svischade förbi, en favoritpratare i Karlavagnen.



(Över) Förfriskade och glada i hågen med goodiebags lämnade vi Berns för Skybar innan hemresa.


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh vad roligt med lite mammalyx utan barn :) Fan vi funderade på att gå, borde ha gjort det...

2010-11-17 @ 08:57:02
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Bra att du kommer iväg på lite egna aktiviteter...Du behöver tänka lite på dig själv ibland...Inte bara vara mamma =) Älskar dig lilla Hjärtat.

2010-11-19 @ 13:05:13
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Låter härligt, utom magsjukan då :/



sv; Jag tror absolut att det går att hålla hunterstövlarna fina bara man tar hand om dem, men de i butiken var då INTE speciellt omhändertagna. Väldigt fula trots att de inte ens varit använda så då blev det glansiga istället :) Känns lite lättare att hålla fina.

2010-11-21 @ 23:51:00
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Gillar håret sis :)

2010-12-16 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0