Sammanfattning



Buuuus! Storasyster är det bästa Will vet.

Ja söndagens Mama gala slutade ju med magsjuka barn när jag kom hem, stackars N hade verkligen fullt upp. Det fortsatte hela måndagen för mig med två magsjuka barn, det önskar jag ingen kan jag säga. Till slut så var det min tur och det var inte helt lätt att hantera det hela kan jag säga. Jag har typ varit sliten i en vecka efter den pärsen. N flög dessutom till Piteå i jobb då när de var sjuka så jag var ensam i två dygn med barnen...

Så hela den veckan var som en enda dimma, den avslutades dessto bättre med inflyttningsfest hos grannarna för oss vuxna. Mormor var barnvakt och det gick alldeles strålande. Lija älskar Mommo som hon säger och tjatar varenda dag om Mommo och kommer ihåg allt de gjort. Första gången vi hade barnvakt och gjorde något på egen hand, ja det är sant! Välbehövligt och på lagomt avstånd första gången.



Will älskar att leka med Duplo han med.



I lördags var det dansavslutning också...



Funkybjörnen kom på besök.



Det var inte helt enkelt att få till ett gruppfoto...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0