Höstnytt



Barnens garderober har uppdaterats rejält inför hösten/vintern, jag får ta lite då och då.

Dessa vinterskor i goretex från Adidas fyndade N på rea till Lija för 199:-.



Funktionsmössa och vattentäta och fodrade handskar i underbart mönster ifrån bästa Didriksons.



Ett av mina loppisfynd, vinterstövlar ifrån Kavat i nyskick för en ynka hundralapp, kostar väl 6-700 nya.
Eller ja kanske 800 till och med kom jag på.



N köpte lite nytt, fint ifrån MOLO till Lillebror. Lija fick en klänning ifrån How To Kiss a Frog, mitt favvomärke. Men den gör sig inte på galge så jag får visa den på vid tillfälle.



Värmande underställ til Lija ifrån Stadium.



Finaste ridbyxorna till Lija ifrån Kapp Ahl. Hästtjej som jag är så kunde jag inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0