Livets mening x 2



Vi har satt i Lijas åkpåse från 7 a.m, den är outstanding. Will ska få en likdan fast i silver tror jag.

Veckan har innehållit en febrig Lija bland annat. Feber, närmare 41 grader men inget sjuk alls i övrigt? Jaja, nu mår hon bättre. Men det är slitigt med sjuka barn så det har inte funnits så mycket tid över.

Knappa två veckor kvar tills vi har en tvååring här hemma. Det känns så overkligt och jag tycker faktiskt att det känns som igår vi låg på BB med vår första guldklump. Att vi nu har två känns ännu mer overkligt men det är tveklöst det bästa som hänt mig. Nu är de i så rolig ålder båda två. Lija bubblar som bara den och Will kämpar för att stå och ta sig framåt.

De har börjat leka mer och mer tillsammans och ibland kan de faktiskt hålla på ett bra tag inne på sitt lekrum utan att jag sitter exakt bredvid. Då får jag glädjetårar i ögonen tycker att allt slit med två barn tätt inte är någon match alls. För att sekunden efter handskas med tvåårstrots alà tonåring....

Fullspäckad vecka som kommer, förberedelser inför kalasen, bvc, öppna förskolan med mera - som vanligt med andra ord.



I den ena änden...



...och i den andra. Lilla Jönssonligan samarbetar.



Som slutade med att Will, till sin lycka, var alldeles invirad i toapapper.

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hahhaha morgonens skratt :) Härligt att dom har skoj med toapappret ;)

2010-10-25 @ 10:01:20
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hmmm..hur kan det komma sig att jag ler igenkännande när jag ser dessa 2?? Vad tror du Emmalutta ;)

2010-10-31 @ 10:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0