Buzza du med!

Jag har berättat om det förr men det tåls att skriva igen. Buzzador är helt fantastiskt bra och HELT gratis. Man får saker och varor hemskickade, man delar med sig till vänner och sedan svarar man på några enkla frågor.

Fantastiskt välfungerande mouth-to-mouth metod. Jag har varit medlem i många år och har bland annat fått hem mängder med barnmat, blöjor, babyolja, tandkräm med mera med mera.

Just nu är det kö, många som vill in, men uppfyller du kriterierna här under samt klickar här och anmäler dig så har du extra stor chans att komma med redan nu!


De kampanjer vi behöver fler Buzzadorer till är följande:

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.

- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare dina bloggläsare registrerar sig som Buzzadorer desto större är chansen att de blir inbjudna till denna kampanj.



Kommentarer
Postat av: malin-mamma till sam och bebis i magen

Åh då ger du mig lite hopp, vad bra! Då kanske jag är en del öppen iaf när det sätter igång om det nu gör det ngngng, puh!! Hur går det med två små?

2010-09-01 @ 22:13:32
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: erika axelsson

Nu har ja registrerat mig emma..kommer dom kontakta mig angående detta då eller måste ja göra nånting mer själv??

2010-09-03 @ 12:39:41
Postat av: Emma

Ja Erika, de kontaktar dig så fort de har en passande kampanj via mail. Då tackar du ja eller nej. Suveränt är de!

2010-09-03 @ 12:42:14
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0