Förberedelser är A & O



Will utforskade Mojjen på eftermiddagen. Han är så intresserad av katterna. Synd att bästa barnkatten Mojjen rörde sig och blev suddig. Will är ju bara för söt, skrattar jämt och är allmänt nöjd med tillvaron, finaste lillkillen.

Kvällen har gått i ett, som vanligt, men det har flytit på bra. Jag har förberett allt jag bara kan inför morgondagen, ingen disk, ingen tvätt, inga leksaker framme, barnens kläder är framlagda på skötbordet, mina är bara att hoppa i, matlådorna till öppna står redo i kylen. Ja det är så här man är tvungen att göra annars har man inte en chans imorgon.
Fast det är faktiskt väldigt skönt att komma upp till ett undanplockat och fixat hem.

Lija fyller snart två år
och vi har funderat och planerat en hel del kring hennes kalas. Superbra blir det! Skriver inte mer här just nu om det men berörda kommer att få en inbjudan så småningom när vi bestämt allt.

Nej nu väntar bingen på mig, N är hänvisad till soffan på grund av hans jobbiga hostattacker. Säkert ännu värre för honom men alla väcks när han kör igång.



Det funkar även bra att sova i sittdelen, han är sååå nöjd med att slippa liggdelen. Så om någon behöver en svart liggdel till Easy Walker Duo  - hojta!



Lija chillar innan läggdags, tittar på Apan ( Nicke Nyfiken ) såklart. INGEN annan film fångar hennes intresse så som dessa.



Kommentarer
Postat av: sara

Om du funderar på att baka Lijas tårta själv så kan jag rekomendera detta. http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=503&grp=328045



Finns massa kul där till tårtor och sådant som är helt glutenfritt.



Ha de bra!

2010-09-03 @ 10:47:27
URL: http://foxygold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0