Till skogs



Ser slug ut i lekparken med Wincent här om dagen.

Tio i tio imorse,( tio tänder dom grillen) bestämde jag mig för att grilla i skogen med tjejerna var en bra plan eftersom att solen dök upp. Bästa Camilla kom och hämtade oss, packade in vagn och åkte till Ica och handlade. Allt är så mycket roligare med dig i vårt liv Camilla:)

Vi hade en toppendag i skogen med korvgrillning, mammasnack och busiga barn. När vi kom hem sov vi middag två timmar tillsammans jag och barnen.

N kom hem med två kassar med träningskläder, funktionsjacka och löparskor till mig. Pepp som bara den och väldigt omtänksamt.

Imorgon bitti
plockar Erika upp mig och Will tidigt och så bär det av till Enköping för barnloppis. N går med Lija på dansen, hon vill inte missa den för allt smör i Småland.



Lija är i full färd med att knuffa Wincent ner. Hon är förresten som en liten mamma när det gäller honom. Hon tycker att han är så busig och ska alltif hjälpa honom på med stövlar, jacka osv. Det är så sött och jag kan knappt förklara det med ord - måste ses!

Wincent i sin tur frågar efter Lija jämt. När han ska ta på sina stövlar hemma så säger han att Lija ska hjälpa honom. De leker väldigt fint och bra ihop nu för tiden, så mysigt att se!



Will och Lija samarbetar och rotar i lådan. Will älskar Lija och dito, de har så himla kul tillsammans redan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh söta ni, jag är så glad att vi har varann. Nu när även barnen leker jätte bra så är ju allt perfekt :)

2010-09-25 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0