Gott & Blandat



Lija kollar på sin (fortfarande) favorit Nicke Nyfiken i bilen, hon verkar aldrig tröttna.

Lija och jag gjorde en liten utflykt på tu man hand idag. Vi tog tåget till Västerås, träffade Ida, shoppade och käkade lunch. Otroligt mysigt att bara få vara med Lija och det märktes på henne att hon njöt. Hon var så nöjd och tillfreds hela dagen trots rännande i affärer. Fast hon tycker faktiskt om det, tro de eller ej.

Medans Lija och jag var ute på vift så var målaren hemma hos oss och satte upp tapeten och det blev så otroligt bra. Imorgon återstår att köpa vägghängda skåp och få finish på allt. Angenämt!

Nu har vi påskledigt hela familjen, mysigt.



Utemöblerna har ställts fram på vår lilla plätt här utanför. Vi har fikat där varenda eftermiddag.



Jag fick en liten förskottspåskpresent av N igår. En massa godsaker ifrån Bare Minerals. Åh vad glad jag blev! Jag provade det för första gången här om veckan, hade fått för mig att det var överreklamerat men jag vart såld direkt. Alldeles otroligt är det!



Lija i Vasaparken i Västerås idag, kära gamla hemstad, mycket minnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0