Molo för hela slanten



Lija inviger sin nya softshelljacka från Molo. Hon hade en likadan i höstas och den är helt suverän.

Det fick bli en favorit i repris från i höstas till Lija som vårjacka, Molos softshell. Jag var lite klok denna gång och köpte en svart. Will fick ta Lijas rosa när vi gick ut men den var faktiskt i minsta laget, storlek 86, så jag tror att jag köper en likadan svart till honom.

Lija har även på sig sina nya Timberlandkängor som jag fyndade på Stadium för 199:-, har kostat 599:-!! Helt suveräna, hon hade liknande som höstskor ifrån just Timberland och de har vi varit kanonnöjda med.
Will fick också ett par likadana i storlek 23 som satt perfekt.

Idag har vi varit ute på shopping hela dagen. IKEA och införskaffat rullgardiner bland annat till köket, inte heltäckande utan en mörkgrå som släpper in solljus.
Will fick galonställ den lilla lortgrisen och fröken som är lite mer försiktig fick två par skalbyxor.

Bilen fick ett nytt fräscht batteri och en välbehövlig biltvätt. Barnen fick en massa nya utomhusleksaker ifrån Barnens Hus och så hittade vi en ny brevlåda. En salig blandning som blev en perfekt lördag.

Det var verkligen skönt med en ganska ytlig men innehållsrik och givande dag då vissa saker tynger mig just nu och tankarna snurrar. Men en god natts sömn ska nog råda bot på det.






Kommentarer
Postat av: Cissi

Gullegrisar!

2011-04-03 @ 19:41:47
Postat av: Zandra ☆

Ja...? :-)

Så stora barn ni har fått nu, ute o knatar och leker, mysigt!

KRAM

2011-04-04 @ 08:17:04
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0