Underbara dagar



Vilka fina små rackare vi har. Dagarna är alldeles underbara och det känns väldigt privilegierat att ha möjlighet att vara hemma med mina småttingar fortfarande. Våren var mer än välkommen efter den långa vintern, vi spenderar mer tid ute än inne dessa dagar.

Imorgon kommer målaren hit och fixar till vår vägg i hallen med. Det blir samma randiga tapet där för att knyta ihop det hela. Roligt att få fixat.

Idag har vi målat med gatukritor, spelat fotboll och bara njutit av vädret. Jag hämtade ut mina träskor som var precis så underbara som jag föreställt mig. Jag hämtade också ut barnens Crocs som kommit. Visar er godbitarna imorgon.



Vissa saker måste baske mig genetiskt vara inbyggt för tjejer och killar. Will är skvatt galen i bilar! Så fort vi går ut så kutar han till parkeringen och går och beundrar alla bilar och känner på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0