Cykelpremiär



Cykelpremiären är avklarad och fröken hade fortfarande koll på hur det går till. Det får nog bli en liten tolvtummare med stödhjul nu till våren. Trehjulingen är lite i minsta laget.

Söndagen spenderades mestadels utomhus. Vi räfsade "vår" lilla plätt här utanför och vattnade igenom alla blomlådor och fixade massa. Snart dags att plantera lite blomster, mysigt.

Jag och Lija har förkultiverat massor av frön och det har varit hur spännande som helst att se de växa dag för dag. Hon brukar gå och plocka sockerärtor, tomater och jorgubbar och mumsa i sig.

Will är nog den busigaste killen jag stött på. Han är inte still en sekund och går runt och tjoar och tjatar. Mest säger han kakakakakakakaka. Haha, fråga mig inte vad det betyder men han säger det till det mesta.

Nu när jag nattade dom ikväll så brottades dom och kittlade varandra och skrattade så de höll på att kikna. De leker så himla fint ihop, det är jaga och någon slags kurragömma. Lija ger alltid Will ett kex om hon tar ett och hon har koll så att han inte smiter upp för trappan. Världens bästa storasyster<3



Lija hittade en snigel som hon inte lämnade ifrån sig på hela dagen tror jag.



Will passar på att undersöka syrrans hoj när hon övergav den.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0