Bubblor



Att blåsa såpbubblor är en svår men rolig sysselsättning.

Helgen sprang förbi, lördagen var en mamma och Lijadag. N och Will åkte till min mormor och hjälpte henne med diverse sysslor, Lija och jag var till frissan och friserade oss båda två. Så nu är fröken blå, lila, röd och grön i håret. Hon fick själv välja färger efter att hon hade klippt sig och det skulle vara många.... Mysigt att bara få rå om min stora lilla tjej<3

Igår åkte vi hela familjen till gammelmormor och fortsatte packa upp och göra iordning hennes nya hem. Det går sakta men säkert framåt när man bara har helgerna att fixa på.

Måndag och "vardag" igen, på torsdag startar inskolningen på dagis - spännande! N kommer att skola in Will och jag Lija som det ser ut just nu. Will är extremt mammig just nu så jag tror att det kan vara nyttigt för honom och även för mig.

Nu blir det lite lunch, kål, korv och kummingryta en riktigt häjdare faktiskt. Sedan ska vi gå till den "stora" lekparken som Lija säger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0