Hejdå Norrlund!



I helgen tog vi ett sista farväl av Norrlund, där min mormor bott. Jag har oxå bott där i tonåren och spenderat mycket tid där ute så det var med lite sorg i hjärtat vi åkte därifrån. Men mormor har det bättre nu i sitt nya boende och hela helgen har vi kört grejer, packat upp kartonger och hjälpt henne att komma iordning.

Barnen har varit med och stökat, de gillar alla slags utflykter och är så himla enkla att ha med sig. Lija har mest lekt med mormors boxer Zodiac. Gått med honom i koppel och pysslat.

Idag är vi bara hemma och softar. Jag förbereder inför Göteborgsresan i slutet av veckan, hotell två nätter, Liseberg och massa annat skoj.

Will är lite krasslig tyvärr, snorar och hostar. Just nu vilar han så jag hoppas han inte blir sämre tills vi ska åka.



Full mundering när Lija hjälpte pappa att borra hos gammelmormor. Glasögonen adderade hon själv till outfiten.



Trängsel vid diskbänken hos gammelmormor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0