Kärlek



Will somnade i soffan i Lijas famn härom dagen när de tittade på film.

Underbara ungar, man blir så lycklig av sådana här ögonblick. Vad jag älskar er och vad ni har glädje utav varandra.

Igår kom Lija till mig och sa: " Mamma, Will är min bästa kompis ". Ja, de är onekligen bästisar. Will följer Lija överallt och Lija är väldigt mån om att Will ska vara delaktig och se allt hon gör. Hon blir orolig, på ett bra sätt, när han inte är i närheten. Smiter han iväg så springer hon och hämtar honom eller ropar på mig. Hon vet precis vad har får göra och vad som är hyss och "ajajar" på honom när det är befogat.
Will skrattar så han kiknar åt Lijas upptåg och hon är hans stora idol och trygghet.

Två barn tätt, är efter allt slit, otroligt värt och värdefullt för oss och dom. Jag ångrar mig inte en sekund.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så söta :-) Underbart att de är bästa kompisar! Hur mycket skiljer det på dem?



Kram Alex

2011-08-24 @ 00:48:40
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0