Giraffen kommer inte att frysa



Vi har faktiskt inte köpt så mycket till LillGiraffen ännu, dels för att just tjejkläder finns det dröser utav och dels för att jag inte riktigt "varit där" ännu. Men nu börjar det lossna lite och en åkpåse fick hon härom dagen till liggdelen . Självklart föll valet på en 7 A.M som är i särklass den bästa. Jag har hunnit prova en del men denna är grym, håller värmen, transporterar fukt och är sjukt snygg!

Så hon kommer att åka kungligt sina första månader i livet <3

Idag blir det först ett besök hos läkaren med Will som har en sprucken trumhinna på det andra örat. Det var ju inte längesen han åt penicillin för just det. Så frågan är om man nu ska behandla eller ej, vi får se om ett par timmar.

Efter Wills läkarbesök så är det dags att åka vidare till Uppsala och träffa överläkaren på bedömningen på förlossningen. Så kejsarsnitt eller ej och när är dagens stora fråga som jag hoppas få svar på efter det besöket.



Lija behövde en till overall och jag sprang på ett erbjudande på en 8848 Altitude overall till henne för 500 riksdaler. Svårslaget till det priset med en vattenpelare samt andningsförmåga på 10 000!!! Grymt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Wow! Billig o snygg overall!



Lycka till idag, hoppas du får som du vill angående kejsarsnittet:)

2011-12-21 @ 10:58:44
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hur gick det hos läkaren? Får du ditt snitt?

2011-12-21 @ 19:36:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0