Vecka 30+2



Det börjar verkligen kännas och märkas att det närmar sig nu. Gick precis in i vecka 31 och som allra mest är det nu sju - åtta veckor kvar. Det känns mest overkligt och jag har inte riktigt greppat det ännu måste jag säga...

Här hemma har det varit hemmamys för hela slanten. N har fortsatt att renovera köket varvat med mys och bus med barnen. Jag pysslar och donar mest hela tiden med lite av varje. Denna jul känns så himla mysigt, dels för att barnen är större och dels för att jag verkligen har tid att fixa med sådant som jag vill göra. Här råder ingen stress och det är alldeles underbart skönt! Andra bullar lär det väl vara till nästa jul...

Lija pusslar och pusslar. Hon är enormt duktig på att lägga pussel måste jag säga. Klarar lätt pussel med 30 bitar, helt otrolig är hon. Igår köpte jag ett nytt med tio olika i åt henne då det krävdes nya utmaningar och det har hon pysslat med hela dagen idag. Det får nog bli ett par till i julklapp.

Nej, nu satte hungern in IGEN. Dags för en tur till kylen, kommer väl ha gått upp lika mycket som med Lija, 27kg, när denna graviditet är över....



Båtbygge har man alltid tid för mitt i köksrenoveringen. Små kartongbitar blev fiskar som pussade en på fötterna om man inte hoppade i båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0