Wiggys


Bilder: Wiggys

Denna underbaring fick jag i 30 årspresent av min snälla, snälla make. Jag kan inte ens med ord beskriva hur mycket jag tycker om den och som jag har suktat efter den.

Den finns i flera snygga färger men jag försökte ha lite perspektiv på det hela och valde den faktiskt i svart som är tidlöst och klassiskt. Nu fattas bara lite vinter och kyla så att jag får testa vad den går för;)

Jag vågar nog chansa på att Wiggys kommer att vara nästa vinters mest hypade jacka och att en släng av gåsfeber (Canada Goose) kommer att råda... Än så länge är märket relativt okänt och jag hoppas att det behålls lite unikt.

Den var så otroligt svårfotad i och med det svarta, blanka tyget så jag får visa den på vid tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0