Minus 21 grader....suck!




Will skjutsar ett spöke enligt Lija. Tur de har fantasi de små när termometern visar vargavinter.

Man kan ju seriöst inte gå ut i denna kyla och njuta. Värdelöst är det att inte kunna glädjas åt all fin snö och Lija älskar ju att busa i snön. Men det är inte mycket att göra åt den saken. Bara att vänta på mildare väder och hitta på roliga aktiviteter inomhus.
Lättare sagt än gjort i och för sig men de är ändå ganska lättroade i denna ålder. Dels roar de varandra väldigt bra och Lija är supernöjd om hon får vara delaktig i alla mina sysslor, vilket hon alltid har gjort. Så hon vet i princip rutinerna här hemma och jagar igång mig ibland med tvätt och disk.

I detta nu sitter vi och skrattar åt Will som försöker springa. Det går sådär men både Will och vi får oss ett gott skratt.

Den kommande månaden blir spännande och det händer en hel del nytt i våra liv och som förhoppningsvis är positivt för vår framtid. Jag måste vara hemlig ett litet tag till tyvärr....
Will fyller också ett år, det är kalas och jag ska ivåg på kryssning med min kusin och njuta av egentid och att sova en hel natt för första gången på tre år. Fattar ni vad jag ska sova!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0