Nostalgitripp


Jag och min vackra mamma sommaren 82 så jag var väl drygt 8-9 månader. Jag tycker nog att Will är ganska lik mig här, på ögonen iallafall. Har tyvärr inga kort på N att jämföra med annars vore det skoj.



Tror att det är en av de sista bilderna på bebismagen med Lija. Nostalgi och vad underbar den första graviditeten var. Den kan jag sakna och spänningen.



Min gammelmormor fyllde 95 så då var vi tillsammans med Lija, tre veckor gammal, fem generationer samlade.



Haha, här tyckte jag att jag hade stooor bebismage.



Sommaren 09.


Alldeles färsk Lija på BB.


Julen 08. Vilket litet knyte, jag blir nästan, bara nästan, bebissjuk.



Kolmården 09, nyligen införstådd om att det bor ett syskon i magen. Semestern kunde inte starta bättre OCH sämre med konstant illamående.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0