Snömonster, sol och snack = soft söndag!



Soft söndag som startade med solsken och snölek och fika på gården med grannarna. Åh vad skönt det var i solen, den värmer verkligen nu.

Will fick stå ut med rosa mössa och Lijas urvuxna overall idag så han kunde vara med och leka i snön.

Vi drack kaffe, mumsade dammsugare, kanelisar och havrebollar i solskenet.
Barnen somnade sedan gott efter lunch och N och jag latade oss och kollade film i sängen, söndag när den är som bäst.

N har jobbat hela eftermiddagen så jag och barnen gick och sällskapade med Terese medans Magnus satt och gastade och kollade fotboll. Lija och Alex lekte med kulor, jagade varandra och busade.

Ja, helt enkelt en perfekt avslutning på helgen.

Ja just det, Lija imponerade idag med att rabbla färger och peka ut dom. Rosa, orange, röd, blå, grön, gul, lila och svart visar hon utan problem. Övning ger färdighet! Favoritfärgen är alltid blå när vi frågar.



Alex tokar sig.



Världens finaste tjej njöt av solen och sällskapet.



Bästa sällskapet.



Busig Alex medvattkoppor men lika söt för de.



Lija leker(?) med en cykelpump, hmm...



Jag undrar jag vad de små piraterna spanar på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0