Vår i sikte



Vilket underbart väder vi haft idag! Nu börjar man ana att våren faktiskt kommer i år med. Vi tillbringade förmiddagen i Skeppsparken tillsammans med Mange och Alex. Det var nöjda barn som sedan åkte hemåt. Lija sa att hon var så trött i benen när vi kom hem. Det tror jag det när man traskat i två decimeters skare i ett par timmar i parken. Men skoj hade vi och solen värmde skönt.

Grannarna
kom över i eftermiddags med och barnen busade, eller ja Lija var trött i benen så hon tog det lite piano.

Bolognese som stått på långkok till middag, vitkålssallad och pasta blev dagens middag. N kom inte hem förrän efter 19 idag så jag hann bada och göra iordning busarna innan han kom. Långa dagar för både honom och mig, men snart blir det nog ändring på det.

Nu ska vi kolla Solsidan del fyra så det är nog bäddat för skratt.



Bästa kompisar.



Sötaste Alex.



Bildkavalkad men det är så himla kul att fota med nya kameran.



Kommentarer
Postat av: malin-mamam till sam och tim

Hej! var ju tvungen att kika in så du får min nya adress! Antar att du vill ha den?:) Vilka fina bilder, och hur går det som småbarnsmamma till två? Hittat rutiner? Kram

2011-02-02 @ 22:50:12
URL: http://malinsmix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0