Will 11 månader



Min absoluta favoritbild på mitt minsta hjärta.

Ja så har vi då kommit till den sista månaden på Wills tid som bebis. Ja för på något vis så är de inte längre bebisar när de fyller ett, inte officiellt iallafall. Visst är de fortfarande våra små bebisar men ja ni fattar.

Helt ärligt så känns det som igår jag låg på förlossningen med honom på mitt bröst. Tiden med det andra barnet har gått så ruskigt fort. Det gäller verkligen att stanna tiden emellanåt och tänka lite.

Will är en riktig liten vilde fast ändå inte. Han påminner om Lija på vissa sätt och på vissa sätt är de som natt och dag. Han är energisk och ivrig men ändå eftertänksam och klok. Han lyssnar och försöker förstå när vi pratar, han förstår tonfall och många ord.
Han står helt stadigt och går utan stöd ett par steg. Han kryper blixtsnabbt och pratar konstant.

Han är en riktig liten pajas och full i fan. Han är en helt underbar liten kille vår lille Toker. Ett äkta charmtroll som inte undgår någon.

Vem är han lik spontant? Mamma eller pappa eller helt enkelt en blandning?




Kommentarer
Postat av: Zandra- ☆

Eran lilla toker är nog en fin blandning av er båda skulle jag tro :-)

Han och Lija är så lika varandra.

Tänk att han snart blir 1 år, de går som du skriver fort :-)

Hoppas ni får en trevlig helg och massa familjemys!

Kram

2011-02-05 @ 15:52:02
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0