Absurd dag



Will reser sig direkt från sittande på golvet utan stöd. Han är så duktig, står säkert en 30 sekunder nu stadigt. Han tar några trevande steg, sätter sig, reser sig sedan igen och så fortsätter det. Envis liten kille.

Ja det kan man verkligen säga, absurd alltså. Will började ju kräkas igår kväll och sedan under natten. Imorse var han som vanligt och de har busat hela förmiddagen medans jag skrubbat hela lägenheten och verkligen fått massor gjort.

När jag la dom efter lunch så vaknade Lija efter trettio minuter och hade ont i magen. Jag anade oråd direkt så tog genast upp henne och gick ner och tittade på film. Sedan började det i sann excorsistenanda, de korskräktes i en timme tillsammans här nere. Jag har kört tio maskiner idag och än är det inte över. Nej hela kvällen har sett likadan ut. Nu sover de men jag har svårt att tro att det håller länge...

Lija har dessutom feber, som vanligt när hon blir sjuk. Båda somnade i min famn i soffan på varsin arm. Mammas guldklumpar.

Jag känner mig fortfarande hyfsat pigg men N ställer ändå in sin viktiga tripp imorgon, tack för de<3



Dregglig? Njaaa inte så farligt...



Tänk så roligt man kan ha med en bäddmadrass. De roade sig i säkert en timme med den, Lija drog Will som låg på den och skrattade.




Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas dom kryar på sig!

2011-01-28 @ 14:08:57
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Lija blir mer o mer lik dig när du var liten <3<3<3

2011-01-29 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0