Buuuus!



Bus pågick med tvättkorgen här hemma på kvällen. Lija kryper in och Will ska såklart titta på tycker Lija.

En ganska lugn men ändå händelserik och bra dag. Det tramsades och trasslades en hel del inatt så varken jag eller barnen var särskilt pigga och sugna på att göra något ansträngade. Will ligger och nyper mig, rivs, trasslar in sig i mitt hår om nätterna. Det är hans sätt att gosa men ni kan ju tänka er hur skönt det är och hur man ser ut om armarna i kortärmat.
Jag fick säga åt honom x antal gånger vilket resulterade i att han sov oroligt och jag fick klä på mig för att kunna sova.

Nåja, en bra dag hursom med grannen och sonen Alex på besök på förmiddagen. Jag och barnen tog en skön eftermiddagslur och sedan har vi bara busat och haft det bra.

Will börjar prata lite smått, han säger mamma, pappa och så det klassiska titta som även det var Lijas första ord tillsammans med mamma såklart.
För övrigt så är han raka motsatsen i sättet till Lija. Han är inte finmotorisk och pysslig som hon. Han bankar och kastar och slevar i sig mat med händerna eller så lägger han sig över tallriken och surplar i sig maten. Lija kunde suga ur sugrör väldigt tidigt och äta med sked. Will är långt därifrån fast med det menar jag bara att de är totalt olika personligheter.

Imorgon måste jag invänta en elektriker på förmiddagen, Camilla och company kommer nog på besök med vad det verkar.


Den som väntar på något gott...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0